Кількість
|
Вартість
|
||
|
Автосканер ELM327 WiFi діагностичний адаптер для автомобіля IOS iphone Android OBD2 1.5V версія OBDII
З цим сканером-адаптером можна проводити роботу з пристроями на базисі iOS - такими, як iPhone, iPad, а також iPod за допомогою Wi-Fi-технології (з огляду на те, що робота з Bluetooth у пристроїв на цій платформі має обмеження). Основа приладу - все той же чіп ELM327, завдяки чому можливе його підключення майже до всіх машин з роками випуску до 2000 за допомогою стандартного 16-контактного OBD-2 роз'єми для діагностики. Така сполучуваність реалізована завдяки підтримці всіх основних протоколів OBD-2. Сканери, що працюють на базі чіпа ELM327, найбільш популярні і універсальні серед пристроїв нового покоління для діагностики. Таку популярність сканер здобув завдяки більш ніж доступною вартості, простоті у використанні, а також значному переліку машин, з якими він працює. Крім пристроїв, що працюють на iOS, приладом підтримується робота і з іншими програмами на Android / PC. Російськомовний софт додається. Пристрій характеризується компактними розмірами (мм): 25х45х72 - параметри без роз'єму, і 25х45х87 - параметри з урахуванням роз'єму. Сумісність приладу з авто: Машини американського виробництва: сюди відносяться всі авто, оснащені стандартом OBD2 і випущені після 2000 р, такі, наприклад, як Ford, Jeep, Chrysler Авто европроізводства: все авто, оснащені стандартом OBD2 і випущені після 2003 року, такі, як Acura, Jaguar, Alfa Romeo, Ford, SAAB, Fiat, Volvo, Vauxhall, Opel, Citroen, Audi, Land Rover, Peugeot, Daihatsu, BMW , Bentley, VW, Skoda, Daewoo. Працює з авто Renault, зробленими після 2009 р Машини азіатських виробників: всі машини, оснащені стандартом OBD2 і з датою випуску після 2006 року, такі, як Honda, Isuzu, Dacia, Mazda, Chery, Geely, Hyundai, Mitsubishi, Lexus. Працює з машинами виробництва Ssangyong з датою випуску після 2015 р Які протоколи підтримуються: SAEJ1850 VPW (10.4Kbaud) SAE J1850 PWM (41.6Kbaud) ISO14230-4 KWP (fast init, 10.4 Kbaud) ISO9141-2 (5 baud init, 10.4Kbaud) ISO15765-4 CAN (29bit ID, 500 Kbaud) ISO15765-4 CAN (11bit ID, 250 Kbaud) ISO14230-4 KWP (5 baud init, 10.4 Kbaud) ISO15765-4 CAN (29bit ID, 250 Kbaud) ISO15765-4 CAN (11bit ID, 500 Kbaud) USER2 CAN (11 * bit ID, 50 * kbaud) SAE J1939 CAN (29bit ID, 250 * Kbaud) USER1 CAN (11 * bit ID, 125 * Kbaud) Протокол вибирається в авто-режимі, тому вам не обов'язково знати, за допомогою якого протоколу «спілкується» Ваше авто. Можливості приладу дозволяють: Зчитувати і видаляти помилки з пам'яті електронного блоку управління двигуном (ЕБУ / ECU). Може «погасити» лампу MIL - Check Engine панелі (після того, як будуть видалені поломки) Зчитувати дані з датчиків в режимі realtime Проводити вимірювання на підставі показань Складати графіки і записувати логи Зчитувати VIN-номера кузова на машині після 2004 р.в. Проводити вимірювання моментального витрати пального Зчитувати, а також видаляти помилки по ABS і АКП (не для всіх машин) Вважати час розгону від 0 до 100 км / год Якщо користуватися сканером спільно зі смартфоном як бортовим комп'ютером, можливо відображення значень різних датчиків в теперішньому часі. Будуть доступні дані по: оборотам мотора навантаженні мотора Короткострокового витраті пального Абсолютному тиску повітря Довгострокового витраті пального Положення дросельної заслінки випередження запалювання тиску пального Масовій витраті повітря Лямбда-зонду В якому стані паливна система З якою швидкістю рухається машина Яка температура охолоджуючої рідини Якої температури усмоктуване повітря Функціонал пристрою безпосередньо пов'язаний з софтом і маркою машини. Якщо авто випущено недавно, то і функціонал буде ширше, більше параметрів для читання буде доступно. Популярні програми для діагностики: FUZZYCar для iPhone Rev Lite, безкоштовна для iPhone DashCommand для iPhone Speedport для iPhone ScanMasterELM 2.1 rus.